Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 9 maart 2009

Vakantie in eigen land


Als ik zo terugkijk lijkt het er op dat ik voornamelijk kerken en kloosters bezoek. Nu heb ik bij het begin van de vastentijd, 25 februari, ook aangekondigd dat ik daarvan iets zou laten zien.
Maar ik kan ook heel erg genieten van landschappen en natuur. (Wat overigens niet strijdig hoeft te zijn met het zoeken van een plek voor bezinning.)
Van staatssecretaris Frank van Heemskerk van economische zaken moeten we dit jaar in eigen land op vakantie. Dat is geen protectionisme, maar patriottisme. En dan mag het.

Wij hebben in 2007 ongelooflijk genoten op Ameland. De stilte, de rust, de ruimte, en soms: de mystiek. Maar of we daar dit jaar allemaal naar toe moeten..?

1 opmerking:

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Wat een prachtfoto!
En verrassend dat je mijn weblog onderaan op je blogroll hebt gezet; bedankt daarvoor.
Hartelijke groet,
Michel