Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 8 oktober 2009

Daisy


Na het inlezen van de teksten van kranten, tijdschriften en boeken worden deze in de "CBB" omgezet in aangepaste leesvormen voor mensen met een visuele beperking.
Men gebruikt o.a. robot-gestuurde reproductiesystemen waarmee CD's worden gemaakt die op een speciale "Daisy-speler" kunnen worden afgespeeld.
Jaarlijks worden en op deze manier ruim 200.000 CD's gemaakt die, gratis, worden verzonden naar afnemers over de hele wereld.

3 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Hé Adri,
Ik kan deze foto niet vergroten! En dat is jammer, want er staat veel op. Dat wil ik wel eens van dichtbij bekijken...
Hartelijke groet,
Michel
(Woordverificatie: bledi)

Adri zei

Hoi Michel,

Ik heb op 1 oktober mijn computer opgeschoond. Heel rigoureus: ik heb de C-schijf geformatteerd. Dat betekent dat je alles kwijt bent en opnieuw moet beginnen. Dat leek me een goed idee.
Ik dacht dat ik alle programma's en bestanden die ik echt nodig heb weer netjes teruggezet had, maar kennelijk hapert er hier en daar nog wat.
Volgens mij kun je de foto nu wel weer vergroten.

Bedankt voor de tip.

Hartelijke groet,

Adri

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Ja, nu kan ik tenminste zien dat dit een héél recente foto is!
Met hartelijke groet,
Michel
(Woordverificatie: magivern)