Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 11 november 2009

Ons Clubhuis


In vervolg op het bericht "MacStaverden nr.7" van gisteren nog even dit:

"Kijk, hier, op nog geen 30 meter bij ons appartement vandaan, heb je ons "Clubhuis", zoals we als bewoners de Brasserie zijn gaan noemen.
Ik zit hier 's avonds vaak met vrinden, spelen een partijtje bridge en disussieren over van alles en nog wat.

Hier kunnen we ook gasten ontvangen. Kennelijk heeft iemand nu zijn kleinkinderen op bezoek want ik zie speelgoed liggen. Moet kunnen.
In de weekenden komen er ook wel eens wandelaars en fietsers langs. Dat vinden wij wel gezellig. Vroeger in onze eigen tuin zagen we nooit iemand. Je kunt zeggen dat dit eigenlijk ook een soort van integratie is, dus."

Vanavond is er voor de mensen uit de buurt een feestavond. Het mag niet te gek worden natuurlijk, maar het is tenslotte de 11e van de 11e. Eigenlijk hou ik niet van dat soort flauwekul, maar ik denk dat ik wel even ga kijken."

Geen opmerkingen: