Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 29 mei 2010

Terugblik


Dit is het 500e Blogbericht dat ik sinds 10 februari 2009 het licht heb doen zien. Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht toen ik er aan begon.
Dank aan de familie die mij zo geduldig al deze plaatjes liet schieten en berichten liet schrijven.

Waaronder deze "Terugblik" van vorig weekend in de spiegeling van de autoruit, na een heerlijke ijsje in Garderen, bij de beste ijszaak van de Veluwe.
Dank ook aan de trouwe volgers en lezers van dit Blog. De reacties die ik af en toe krijg zijn een stimulans om door te gaan.

1 opmerking:

Mirthe Duindam zei

Gefeliciteerd Adri! Dat is wel een ijsje waard. (die ijszaak ken ik, mmm)
Het is een plezier om je blog te volgen. Óp naar de volgende 500!

(ik zie nu de woordverificatie: vognolo)

Hartelijke groet,
Mirthe