Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 13 juni 2010

Voor de verandering


Deze week zag ik ineens dat er in het Dashbord waarmee dit Blog wordt gemaakt bij de button "Ontwerpen" een opvallende mededeling blinkte: er zijn nieuwe sjablonen toegevoegd.
Ik weet niet hoelang dit er al stond. Het was me nog niet eerder opgevallen. Maar kennelijk heeft het de directie van Google onlangs behaagd mij een update te sturen.

Nieuwsgierig als ik ben ben ik ook gelijk maar even gaan experimenteren.
Het resultaat is dat ik vandaag begin met een nieuwe lay-out van mijn Blog. Niet dat ik daar nu zoveel aan heb hoeven doen. Het is gewoon een kwestie van een andere sjabloon kiezen. Kind kan de was doen.

Ik heb wel even geaarzeld, want het oude sjabloon is nu verdwenen. Er is dus geen weg terug.
Maar ik heb inmiddels geleerd dat vooruitgang betekent dat je het oude achter je moet laten en vol vertrouwen naar de toekomst moet kijken.
Bij deze dus.

Geen opmerkingen: