Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 21 juli 2010

Goedemorgen


Zo'n deken over het land zie je niet iedere morgen.

Ik bedoel niet te zeggen dat ik er altijd te laat voor ben of er geen oog voor heb. Nee, het hangt dus af van de weersomstandigheden: heeft het de avond ervoor geregend of niet, hoe was de nachttemperatuur, de luchtvochtigheid, etc. Ongetwijfeld zal Erwin Krol er een fantastische verklaring voor weten te geven.
Er zijn verschillende dagen daarna geweest waarop ik er opnieuw op uit wilde trekken, maar ik heb het niet meer terug gezien.

Overigens is de mist van korte duur. Zodra de zon opkomt lost het op en na een uurtje is het zo goed als verdwenen. Dus iedereen die op 6 juli 2010 na 5.23 uur opstond heeft dit gemist. Jammer.

Maar, niet getreurd. Voor hen heb ik deze foto gemaakt: Goedemorgen.

7 opmerkingen:

Ger zei

Je was op het juiste moment op de juiste plek....

Maar ik zie dat Helios ook al weer aanwezig is.

Moet mezelf er toch ook eens toe dwingen om vroeger op te staan en dit fraais met eigen ogen gaan aanschouwen....

Bedankt voor het delen!
Groet,
Ger

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Ik had nog niet in de gaten dat je alweer terug was. Maar als je als opschrift ‘Goedemorgen’ hebt, kan het eigenlijk niet missen! Mooi dat je weer terug bent, na een heerlijke vakantie in Twente, begrijp ik. Je hebt daar ook nog een ‘Dramatisch einde’ meegemaakt... Maar die morgenstonden zijn een pracht alternatief!
(Woordverificatie: cring)

Adri zei

Dank je wel Ger.
Voor een keertje valt 5 uur best mee hoor en het is de moeite waard.

Adri zei

Ha Michel,

Ja drie weken zijn zo om en zeker met dit mooie weer gaat het heel snel. Je loopt gewoon naar buiten en je geniet.
Ik heb overigens nooit geweten dat Twente zo leuk is. Bijvoorbeeld Ootmarsum. Aanbevolen!

Hartelijke groet,

Adri

Michel Gastkemper zei

Dat had ik je anders wel kunnen vertellen. Ik heb zelfs twee jaar in Tubbergen op kamers gewoond, toen ik in Almelo de tekenvakschool volgde, in de jaren zeventig. Met de heer des huizes heb ik menig fietstocht door Twente gemaakt. Hij werkte bij het Waterschap Regge en Dinkel en wist als geen ander waar we konden toeren. Daar heb ik de beste herinneringen aan!
(Woordverificatie: gocyc)

Adri zei

Oh, maar dan heb ik de komende tijd vast nog wel wat leuke nostalgische plaatjes voor je.

Michel Gastkemper zei

Ik wacht in spanning af!
(Woordverificatie: balanc)