Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 3 april 2011

Contains the EU


Wie zin heeft in een leuk feestje moet vrijdag a.s naar het Atrium in het Stadhuis van Den Haag gaan.

Daar presenteren de Rotterdamse kunstenaar "Esther Kokmeijer" en "Henrik Jan Haarink", hun expositie "Contains the EU". De tentoonstelling gaat over het zwaartepunt van elk land van de EU, de plek die het land vertegenwoordigt in zijn zuiverste vorm.

Het zwaartepunt van Nederland ligt in Putten. De burgemeester van Putten zal de tentooonstelling openen, dus is er alle reden om er hier op mijn Blog even aandacht voor te vragen.
Er is nog een reden, maar die mag ik niet verklappen.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het heéééel leuk kan worden!!

De tentoonstelling komt voort uit het project "At home Anywhere", een reis van 15 maanden naar alle 27 landen van de Europese Unie, die Esther Kokmeijer en Henrik Jan Haarink maakten.
De tentoonstelling is te bezichtigen van 8 april tot en met 29 april 2011, in het Atrium van het stadhuis in Den Haag: www.denhaag.nl/atrium

De Openingsborrel is op vrijdag 8 april 2011 van 17:00 tot 18:45 uur.
Dus als het even kan: zorg dat u er bij bent!

(Op de foto van Esther en Henrik: Het zwaartepunt van Letland)

2 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Lijkt me leuk om te zien. En ben jij vrijdag ook van de partij?

Fijne dag en een hartelijke groet,
Mirthe

Adri zei

Dag Mirthe,

Ja, ik ben er rond zes uur. Dan wordt het het leukst, denk ik.

Groet,

Adri