Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 14 juni 2011

Brugge 13


De Pinkstervakantie is weer voorbij. We hebben met de hele familie genoten van ons verblijf op de Gervense Heide, een camping in Putten, een kilometer of 5 bij ons huis vandaan. Dat klinkt natuurlijk een beetje vreemd, maar waarom zou je zo'n eind gaan rijden als je in zo'n mooie omgeving woont?

Er valt natuurlijk een hoop te vertellen en te laten zien, maar daar heb ik nu even geen tijd voor. Druk, druk, druk. De rest van de week ga ik een motorreisje maken naar het Erzgebergte.
Oeps, nu ik dit opschrijf realiseer ik me eigenlijk pas hoe tegenstrijdig dit allemaal klinkt.
Nou ja, het is niet anders. Sorry.

2 opmerkingen:

louisa zei

Goedemorgen Adri
Zo te zien heb je erg genoten van je trpje.
Prachtige opnames.
Veel plezier op de moter, ik hoop dat het droog blijft.
Mooie dag Gr. Louisa

Ger zei

Dag Adri,

Niks mis mee, met leuk druk kan je het ook druk hebben;-)

Goede reis en amuseer je in het Erzgebirge!!!

Wat vast weer mooie plaatjes gaat opleveren.

Met vriendelijke groeten,
Ger