Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 28 juni 2011

Portret


Ik weet niet van wie de foto is.
Toen ik één van de gangen insloeg van het Bastion keek ze zo nadrukkelik in mijn richting dat ik er even voor stil ben blijven staan.

Deze vrouw heeft zorgen en heeft een doorleefd gezicht. Ze vertelt waarschijnlijk een indringend verhaal en op dat moment maakt de fotograaf deze foto. Ik denk dan altijd: je moet maar durven.

Portretfotografie is niet "mijn ding". We hebben met de Fotogroep Putten afgesproken daar de komende zomermaanden wat meer aandacht aan te besteden en er een thema van te maken.
Ik ben benieuwd.

3 opmerkingen:

louisa zei

Hallo Adri

Ik vind het een prachtige foto.
Zo die gang en dan die uitdrukking van die vrouw.
Super mooi.
Gr. Louisa

Adri zei

Pffff,.... dank je wel!
Wat een hitte.

Groet,

Adri

Kees zei

Hallo Adri, Heel apart. Leuk dat je je meer toe ga leggen op portretten. heel iets anders.
Groet Kees