Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 23 juni 2011

Vrolijk?


Je kunt je natuurlijk afvragen wat er in dat hoofd omgaat. Hij (of zij?) kijkt niet bepaald vrolijk. Een beetje depressief zelfs.  Hij kijkt me aan alsof hij wil zeggen:

"Wat sta je daar nou met die toeter? Kun je niet voor wat vertier zorgen? Doe eens gek. Of haal me er uit. Kan ik ook niet mee voor een weekje vakantie, of zo."

Tsja, ik zie me al staan daar volgende week op de camping. Wie gaat er dan kunstjes doen? Hij of ik? En moet die kleine dan ook mee?

2 opmerkingen:

louisa zei

Hallo Adri

Je had misschien wat voor hem moeten zingen.
Zelf die kleine kijkt niet zo happy.
Leuke foto, met een leuk verhaal.
Gr. Louisa

Ger zei

.....tja.....mooie foto's van pachtige beesten kom ik tegen...
Maar of je als dier nou in gevangenschap geboren wordt of in je eigen habitat....
Daar zou je ook wel treurig van gaan kijken, je levenlang opgesloten zitten en als je het geluk hebt om wel alle vrijheid te genieten wordt je daar noodgedwongen verjaagd.

Ik keek afgelopen week weer met afschuw naar de TV beelden op Sumatra waar men nog altijd doorgaat met het kappen van de bomen in de tweede groene long van de wereld om ruimte te maken voor palmolie plantages...

Macht,geld,rijkdom en armoede, zijn de grote drijfveren achter dit alles.

Fijn weekend!
Ger