Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 17 juli 2011

Social Media


Van alle kanten wordt er voor gewaarschuwd om via de zogenaamde social media, zoals Blog, Twitter, LinkedIn, etc., niet teveel vertrouwelijke informatie te verstrekken over jezelf.
Kennelijk zijn er mensen die dit soort media raadplegen om er bijvoorbeeld achter te komen wanneer iemand met vakantie is. De eventuele gevolgen laten zich raden.
Ik heb daarom dit jaar besloten om niet te vermelden dat ik de afgelopen drie weken op vakantie was en heb een aantal berichten tevoren ingepland. Ik heb dan ook niet gereageerd op al die vriendelijke en aardige reacties die ik ontving van mijn trouwe bezoekers. Daarvoor mijn excuses.

Eigenlijk vind ik het heel vervelend dat je tegenwoordig zo voorzichtig moet zijn. Ik heb niets te verbergen en er valt bij mij ook niets te halen. Maar ja, het moet kennelijk zo, al is het alleen maar om een hoop gedoe te vermijden.
Vanaf vandaag ben ik dus altijd thuis, er brandt altijd licht, ik neem altijd de telefoon op en ik zit de hele dag achter de computer.

Overigens was het heel leuk in Thüringen, het land van o.a. Luther, Goethe en Bach, met hier een indruk van het plaatsje Schmalkalden, met leuke vakwerkhuizen.

2 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Adri, Inderdaad het is een vervelend fenomeen, maar we moeten er toch voorzichtig zijn. Wel jammer want we worden er op de een of andere manier door gedwongen er mee te leven en worden we geleefd.
Groetjes Kees

Ger zei

Dag Adri,

Welkom terug uit romantisch Duitsland, want dat is het gebied waar jij verbleef zeker!

Ja, je moet tegenwoordig overal op bedacht zijn.

Fijne zondag!
Lieve groeten,
Ger