Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 22 augustus 2011

Great moments in time


Er zijn van die momenten dat je denkt dat je de hele wereld veroverd hebt, alleen door een prachtige stok te vinden, waar je vader dan een mooie inkerving in gaat maken.

Volgens mij zijn dat beelden van alle tijden en alle plaatsen. Toen ik de foto maakte herinnerde ik mij dat ik van zijn vader een vrijwel identieke foto heb gemaakt, ongeveer 30 jaar geleden.


Ik heb hem even opgezocht. Hij is een beetje vergeeld, maar het zijn toch "Great moments in time".

Waar blijft de tijd.


2 opmerkingen:

Ger zei

Dag adri,

.....nou mis ik de foto nog waarop jij als klein jochie met een stok in handen staat;-)

Leuk dat je tijdens het maken meteen terug denkt aan die foto van zoonlief van 30 jaar geleden.

Ja, die sterke, stoere slimme boy van nou..... kan de stok zelfs met een hand dragen, zodat er altijd nog een hand vrij is voor koek!!!

Fijne dag!
Lieve groeten,Ger

Adri zei

Dag Ger,

Ik heb onlangs een foto van mezelf gezien toen ik ongeveer zo oud was. Zonder stok weliswaar, maar het zou inderdaad wel leuk zijn geweest om die er bij te plaatsen.

Ik hou het in gedachten. Er komt vast nog wel eens een moment.

Hartelijke groet,

Adri