Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 14 augustus 2011

Trouw


Trouw

Dat is het woord wat me voor vandaag te binnen schiet en wat ik meeneem als ik naar mijn ouders in Vlaardingen ga.

Oud worden is niet altijd gemakkelijk. Je kunt door lichamelijk gebreken in een rolstoel belanden, door vergeetachtigheid niet meer thuis kunnen wonen en na 60 jaar huwelijk onvrijwillig van elkaar gescheiden worden. Maar als je desondanks blij en dankbaar kunt zijn dat je elkaar nog hebt, kun je volgens mij spreken van echte trouw.

Ook al is het twee minuten voor twaalf.

5 opmerkingen:

louisa zei

Hallo Adri

Mooi zeg.
Je kan zeker spreken van echte trouw.
Gr. Louisa

Janny zei

Daar kan je dan zeker van spreken.
Ook mijn moeder 87 (meer als 60 jaar getrouwd)bezoek iedere dag met een busje mijn vader die in een revalidatiecentrum verblijft. Groetjes Janny

Mirthe Duindam zei

Dat is een mooi voor zichzelf sprekend beeld Adri. Geniet nog maar van elkaar zolang het kan.

Hartelijke groet,
Mirthe

Adri zei

Dank voor jullie reacties.

Hartelijke groet,

Adri

Ger zei

Dag Adri,

Begrijp zó goed wat er in je omgaat....
Zoals ouders graag zien en willen dat het goed gaat met hun kinderen.....
zo willen kinderen andersom ook graag dat het goed gaat met hun ouders, en daar is gezondheid een groot onderdeel van!!!
Maar dat heeft niemand in de hand en het geeft je vaak het gevoel van onmacht en grote bezorgdheid.
Ook al ken ik je niet persoonlijk....toch ben ik er vast van overtuigd dat jullie er ALLES aan doen om het leven van jullie ouders zo aangenaam mogenlijk te maken.
Geniet van die mooie momenten nou het nog kan....

Prachtige foto waar geen woorden bij nodig zijn.

Lieve groeten,Ger