Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 21 november 2011

Vaduz


Ik kan natuurlijk een heel mooi, interessant en misschien wel romantisch verhaal verzinnen over de Bank Alpinum, hier op de achtergrond in Vaduz in Liechtenstein, waar ik zaterdag even langs moest. Dat ik even moest gaan kijken of mijn geld nog wel veilig stond, en zo.

Feit is, dat ik vrijdagmiddag werd gebeld door een mij bekend koeriersbedrijf of ik zin en tijd had om even mee te gaan naar Zwitserland om een pakje weg te brengen. Als je om beurten kunt rijden is dat natuurlijk zo gepiept, waarna we op ons gemak via Liechtenstein en de Bodensee langzaam weer huiswaarts zijn gereden.
Onderweg natuurlijk genietend van de prachtige natuur en de schitterende herfstkleuren. Ik heb helaas niet zoveel kunnen fotograferen, maar de beelden staan wel op mijn netvlies.

3 opmerkingen:

Josien zei

Mooie plek! Op ongeveer dezelfde plek nam ik ruim 40 jaar geleden een zwart-wit opname met m'n oude uitklapbare Agfa.

Even op-en-neer .. Was vast gezellig?!

Goede week!

Ger zei

Dag Adri,

Ja,ja.....je kan ons natuurlijk vanalles wijs maken......;-)
deze keer zal ik je geloven maar als je volgende (koerier)tripje naar een andere plaats is die voorkomt op de lijst belastingparadijzen ga ik toch mijn twijfels krijgen.....:-))

In deze tijd van het jaar zal het met de meest kleurijke bloemenpracht ver gedaan zijn op het eilandje Mainau,dus betere keuze om de stad in te gaan.

Groeten,Ger

Adri zei

Dag Ger,

Volgende keer zal ik het van te voren aankondigen dan kan ik voor jou misschien ook nog wat koerieren.

Ja, Mainau bewaren we voor een volgende keer.

Hartelijke groet,

Adri