Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 25 december 2011

Vrede op aarde


Vrede op aarde, in mensen een welbehagen.

Wereldwijd zingen we vandaag over de vrede en vieren we het feest van de geboorte van de "Vredevorst".

Daar is natuurlijk niks mis mee. Ik zing het ook net zo hard mee. Maar wanneer zullen de kanonnen definitief tot zwijgen worden gebracht en zal het eindelijk vrede zijn?
Misschien komt het wel een beetje eigenwijs over, maar ik denk dat ik de oplossing weet.
Als ik nu eens begin met: "houdt vrede met alle mensen", en iedereen volgt mijn voorbeeld na. Dit Blog is openbaar. Ik ga er van uit dat iedereen dit leest. Je moet een beetje breed denken in dit soort dingen. Dan móet het goed komen. Toch?

Dus: Ik wens mijzelf en u allen een Vredig Kerstfeest.

2 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Ja, de contrasten zijn mooi en alle witte duifjes zingen het: "Vrede op aarde"!
Voor jou en je naasten ook een Vredig en mooi Kerstfeest!

Warme kerstgroet,
Mirthe

Ger zei

Dag Adri,

Eigenwijs is ook wijs:zei mijn vader zaliger altijd.

Vrede op aarde:sta helemaal achter je wat deze mooie Kerstgedachte betreft,
niet enkel er over filosoferen maar er ook iets mee doen.....hoe was het spreekwoord ook al weer......verbeter de wereld,begin bij jezelf.
Zal er eens hard aan gaan werken!

Ik wil jullie graag een Vredige Kerst wensen,dichtbij en veraf.

Fijne feestdagen!!!
Warme Kerstgroeten!!!
Ger