Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 1 december 2011

Winter


Vandaag begint de "Meteorologische winter", al zijn de geleerden het daar ook niet helemaal over eens.
Er zijn er ook die volgens heel ingewikkelde berekeningen hebben vastgesteld dat de winter op 6 december begint. Ik vind het allemaal goed.

Feit is dat het vanaf vandaag weer kouder wordt. Vorig jaar rond deze tijd was het zelfs snijdend koud en half december lag er een flink pak sneeuw, zoals hier op 19 december 2010 bij de schaapskooi in Ermelo.
Sommigen zullen er weer veel last van hebben. Ik verheug me er al weer op.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Je bent al vroeg met ''Kerstkaart'';-)

Mooi winters plaatje,
kan het me nog goed herinneren die witte weken van vorig jaar,
normaal vergeet ik minder leuke dingen zó snel mogelijk....
zou ik sneeuw dan toch leuk vinden....

Fijne avond!
Ger
(er staat wat in je apenstaartje postvak)

Adri zei

Dag Ger,

Bedankt voor je mail!
Ik wist niet dat er zoveel trappen waren!

Groet en eveneens een fijne avond verder.

Adri