Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 31 januari 2012

Avondoranje


We hebben het altijd over "avondrood" als de zon ondergaat, maar het kan net zo goed "avondoranje" heten.

Ik zocht eigenlijk een foto met iets van oranje er in voor vandaag en toen kwam ik deze tegen. Toevallig natuurlijk, want deze foto heeft natuurlijk niets met Hare Majesteit te maken die vandaag jarig is.
Of toch wel?
Hoelang zou ze het nog volhouden als onze "Oranjevorstin"? De geruchten worden de laatste tijd steeds sterker dat  de troonsoverdracht op handen is. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat op dit moment wel zo verstandig is. Een nieuwe koning en een nieuwe onderkoning in één keer lijkt me wat teveel van het goede.
Majesteit, gefeliciteerd en blijf nog maar even! Dat "avondoranje" bevalt me wel.

3 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Een prachtige opname, mooie compositie en de vogel rechts nog als extraatje.
Fijne dag!

Hartelijke groet,
Mirthe

Kees zei

Hoi Adri, heel toepasselijk, mooie foto en mooi gezegd.

groet Kees

Adri zei

Dag Mirthe en Kees,

Dank jullie wel!
Wij genieten ieder jaar weer van de zonsondergangen op Texel.

Hartelijke groet,

Adri