Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 28 januari 2012

Broedgebied


Tussen Putten en Nijkerk ligt een uniek stukje natuur. Het strekt uiteindelijk tot aan de Arkemheense Polder onder Nijkerk.

Ik weet wel dat het nog maar januari is en er komt binnenkort nog een strenge vorstperiode. Maar toch wil ik u vast wijzen op dit vogelreservaat. Ik kom er de laatste tijd regelmatig langs. Soms pak ik een binnenweggetje en dan geniet ik nu al van de stilte.
Ik ben van plan er de komende tijd regelmatig te gaan fotograferen. Ben alvast een beetje aan het uitbroeden hoe ik dat het beste kan doen met een 500 mm lens. Rijstzak in het raam van de auto met daarop de camera.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Heerlijk zo'n stilte plekje in de natuur, nou kan fotograferen heel intensief zijn is mijn ervaring.....
maar tevens maakt het je hoofd leeg en is het een welkome ontspanning van de dag.

Zie het helemaal voor me....jij in de aanslag met je telelens uit het autoraam....pas maar op;-)

Op die manier deed een andere fotograaf het ook eens vanuit het raam van camper en toen kreeg hij de politie op zijn dak want men had die grote lens voor de loop van een vuurwapen aangezien....

Ben benieuwd welke vogel soorten jij daar allemaal gaat spotten.

Fijn weekeind en knoop de sjaal maar goed om je nek voordat je naar buiten gaat.

Groeten,Ger

Adri zei

Dag Ger,

Bedankt voor je reactie(s).
Ik hou je op de hoogte, en ... mocht ik worden opgepakt, dan reken ik op enig medeleven.
Volgens mij krijgen we een mooi weekend en een paar mooie winterse dagen daarna. Ik heb er zin.

Ik wens je ook een heel fijn weekend.

Hartelijke groet,

Adri