Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 13 januari 2012

Plons!


Geïnspireerd door Karina Kleijn van "Karina's Photography" ben ik in de kerstvakantie gaan experimenteren met het maken van "Plons-foto's".
Een fantastische bezigheid!

Het valt overigens nog niet mee om de juiste opstelling, belichting en sluitertijd te vinden. Maar al doende leert men.

We hebben met onze Fotogroep Putten afgesproken om volgende week elkaar de resultaten van ons gespetter te laten zien. Ik ben benieuwd.

5 opmerkingen:

LMLEW zei

O, wauw, wat een mooie foto!
Heel prachtig!

Ger zei

Dag Adri,

Niet dat ik er verstand van heb....maar deze plons foto lijkt me aardig gelukt...

en anders is dit zomerkoninkje toch gewassen en stop jij het meteen in je mond als troost,
met de gedachten:een volgende keer meer succes;-)

Fijn weekeind en groeten!!
Ger

Mirthe Duindam zei

Een mooi resultaat Adri!

Karina Kleijn zei

Hallo Adri,

Ik vind hem in ieder geval helemaal top.
Mooie scherpte op de aardbei, goed de actie vast gelegd.
En een mooie wit balans.
Dus wat mij betreft dikke complimenten.

Groetjes, Karina

Adri zei

Hoi Karina,

Dank je wel. En dat allemaal door door jou geïnspireerd.
Tweede Paasdag ben ik samen met mijn dochter bezig geweest met het maken van wierookfoto's. Ook leuk, maar wel wat moeilijker.

Hartelijke groet,

Adri