Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 12 februari 2012

Noors


Hoewel ik nog nooit in Noorwegen ben geweest, doet deze foto volgens mij Noors aan. Het is de dichtgevoren haven van Oudeschild. Vrijdagmiddag zagen we deze blauwe vissersboot terugkomen in de haven. De geul waar hij door voer is nog zichtbaar, maar wel dicht inmiddels.
Ik heb het overigens al een paar dagen over het bijzondere licht op Texel.  Ik geloof dat ik er na vandaag niks meer over hoef te zeggen. De foto's spreken voor zich.

1 opmerking:

Ger zei

Klopt....helemaal mee eens, dit is 'm.....
En doordat jij als fotograaf weet vanuit welk standpunt je de mooiste foto's maakt, krijg je mét dit speciale licht een fantastisch kleurrijk plaatje.

Dankjewel voor het delen,
ik heb voor even een mooi bureaublad als ik mijn peeceetje opstart:-)

Warme winterse groeten!!
Ger