Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 12 april 2012

Flessenscheepjes


Je kunt natuurlijk overal een hobby van maken. De één vindt zijn plezier in fotograferen, de ander in postzegels verzamelen en weer een ander in het maken van flessenscheepjes.

Ik heb daar geen oordeel over. Als je het maar voor je onspanning doet, toch?
Het was overigens lastig om dit goed in beeld te krijgen. Veel reflecties, weinig contrast en veel storende elementen om het onderwerp heen.

Camera: Yashica D 6x6 (1957), Kodak  T-Max 400 rolfilm.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Weet je dat ik aan de ene kant altijd blij ben als ik tijdens het betreden van een museum het bordje zie hangen ''verboden te fotograferen''
Maar van de andere kant wil ik wel graag foto's maken van mooie dingen die mijn aandacht trekken.
Heb de camera altijd bij me wanneer we opstap zijn.
Maar dan kom ik er al snel achter dat het erg moeilijk is om fatsoenlijke foto's te maken,meestal staat het fraais achter glas en krijg je van alle kanten de weerkaatsing van verlichting etc. Plus dat ik me vaak stoor aan opjecten die in de weg staan en ook op de foto komen.
Dan weer is het te donker en flitsen is voor mij uit den boze.
Nou weet jij natuurlijk allang dat ik een leek ben op fotografiegebied en daarom niet weet hoe dit alles te voorkomen.
Jij weet heel veel op dit gebied(ook op veel ander gebied hoor;-))en ook jij hebt er geen oplossing voor als ik het goed begrijp?
De camera blijft de laatste tijd dan ook steed vaker in de tas.....zo kan ik rustig kijken naar het tentoongestelde en genieten van waar ik voor kom en hoef ik me niet te ergeren.

Fijn weekeind en hartelijke groeten!!
Ger