Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 13 juni 2012

Bower Farm House


Ik wil natuurlijk niemand jaloers maken, maar dit is mijn onderkomen sinds gisteren voor een paar dagen:

"Bower Farm House" in Stelling Minnis in Kent, iets ten zuiden van Canterbury.

Een paradijsje net aan de andere kant van de plas. Ik ben er de enige gast. Heerlijk Engels ontbeten. De landlord vroeg me om wat reclame te maken. Dat doe ik bij deze.
Het weer is hier voortreffelijk. Prachtige dag om even te gaan toeren, voor ik vanavond in een echte Engelse pub naar "de" wedstrijd ga kijken.

3 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

.....als ik het niet dacht..
geniet jij maar lekker...in die prachtige omgeving....daar is vakantie toch voor!!

Het is een optrekje naar m'n hart....ook keek ik even binnen naar het interieur,leuk.... maar er is één ding waarover ik toch eens een hartig woordje zou babbelen(moet ik wel eerst naar Engelse les;-)) met de landlord....de plastic stoelen in zo'n leuke cottagetuin, knijp ff m'n ogen tot pleetjes;-)

Hoop dat je straks 'n koele pint kunt pakken op de goede afloop...
en niet om je voetbalverdriet te verdrinken!!!

Amuseer je en hartelijke groeten!!
Ger

Adri zei

Beste Ger,

Ik heb vanmorgen bij mijn vertrek Nick en Annie van harte gecomplimenteerd met hun fantastische B&B-accommodatie.
Ik heb hen verteld dat ik de foto heb geplaatst op mijn Blog en dat dit naast de complimenten de reactie opleverde dat de plastic stoelen daar niet pasten.
Het gaf wat vrolijke hilariteit. De mooie stoelen staan onder een beschermhoes links naast de deur. En achter het huis staat het mooie houten tuinset.
Dus, mocht je de neiging hebben om er op bezoek te gaan, dan hoeft dat je in ieder geval niet te weerhouden.

Ik schat overigens in dat dit helemaal jouw stijl is!

Hartelijke groet,

Adri

Ger zei

Heb je dat echt gedaan......
je kan met jou toch ook nergens komen hé.....;-)

Nou weet ik ook meteen waarom mijn oren tuiten.....

Maar wat voor stoelen dan ook.....
opslaan doe ik dit leuke adresje in elk geval!!!

Fijne dag en groeten,
Ger