Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 12 juni 2012

Geliefd


Ik moet op Texel ook altijd even naar "mijn" haventje bij De Cocksdorp. Het stelt helemaal niets voor, maar ik vind het nu eenmaal een geliefd plekje.

Toen ik later op de dag tegen Klaas de Jong, onze natuurgids, zei dat er in het haventje deze keer niets te beleven viel, was zijn reactie: waren er dan geen vogels?
Het bewijst maar weer eens dat iedereen op zijn eigen manier en door zijn eigen bril kijkt.  Ik zie daar graag een pittoresk bootje liggen, maar een vogelliefhebber verwacht daar natuurlijk vogels. Terecht eigenlijk. Texel is een vogeleiland.

1 opmerking:

Ger zei

Als ik naar deze prachtige foto kijk snap ik meteen waarom jij daar zo graag komt.

En ook al was er in de verste verte geen bootje of vogel te bekennen....
zou ik me ook kunnen vermaken met het mos op de paalgolfbrekers van heel dichtbij te bekijken, stukjes zouthout zoeken of mooie steentjes:-)

Fijne dag,
Ger