Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 10 oktober 2012

Duurzaam


Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Zondag was ik weer eens in de Arkemheense Polder in Nijkerk. Tot mijn verrassing trof ik daar deze buizerd aan. Hij bleef heel rustig zitten. Mijn auto diende als schuilhut en daar had hij geen enkele moeite mee.
Hij wipte af en toe even naar de grond. Scharrelde wat tussen de struiken en ging daarna gewoon weer op zijn stekje zitten. Alles rustig overziend, alsof hij met zijn spiedende blik het hele veld in de gaten moest houden, want er staat tenslotte op het bordje: Verboden Toegang.

Het is vandaag de Dag van de Duurzaamheid. Hoe lang zullen we nog van dit soort taferelen kunnen genieten? Ik hoop heel lang! Om daar een heel klein steentje aan bij te dragen laat ik vandaag mijn computer thuis de hele dag uit, om stroom te besparen. Dus als ik niet direct reageer op eventuele berichten dan weet u hoe dat komt.
Fijne dag gewenst!

Geen opmerkingen: