Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 23 november 2012

Gemist


Ik was gisteren graag met mijn camera op stap gegaan.

Toen ik om 8.15 uur in Den Dolder aankwam, zag ik de zon net boven het heideveld opkomen. Een beetje door de nevel heen. Toen ik om 9.00 uur weer naar buiten keek en hem wilde fotograferen stond hij al volop aan de hemel. Net het mooiste moment gemist dus.
De foto die ik had willen maken staat nog steeds op mijn netvlies en is opgeslagen in mijn geheugen. Ik kan hem u niet laten zien. Daarom zult u het vandaag verder met deze mooie herfstaster moeten doen.

1 opmerking:

Ger zei

Soms gaat het gebaande pad in je leventje niet over rozen..... maar over asters....

Jou kans om op de gevoelige plaat vast te leggen wat je in gedachten hebt komt vast nog wel 'n keer,
En ik wacht in spanning op dat moment dat jij het met ons gaat delen.

Fijn weekeind en groetjes!!
Ger