Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 29 november 2012

Jongensdroom


Bij het opruimen van mijn map kwam ik deze weer tegen: Een Duesenberg Model SJ Lagrande Dual-Cowl Phaeton, 6.9 liter.

Een jongensdroom. Ik heb hem op "18-10-2011 Smoel" ook al eens laten zien. Gefotografeerd tijdens een bezoek met de Foto Cirkel Zeewolde aan het Louwman Automobielmuseum in Den Haag.
Beroemdheden als Greta Garbo, Clark Gable, Gary Cooper, Mae West, Dolores del Rio, Howerd Hughe en koning Alfonso de XIII van Spanje waren beroemde eigenaren ervan.
Jammer dat ik niet in die tijd leefde, want dan had hij ongetwijfeld op mijn verjaardagslijstje gestaan.

1 opmerking:

Ger zei

Tja...wanneer jij in die tijd geleefd zou hebben met zulke beroemdheden in je midden en onder je familie en vrienden.....dan was jij vast ook de gelukkige bezitter geworden van dergelijk automobiel.....wie zal het zeggen.....voor elke dag van de week 'n ander kleurtje misschien wel....??

Kan er niet over oordelen of jou verjaardagswens ooit nog in vervulling zal gaan,misschien 'n modelletje in miniatuur, die zijn er vast wel te koop.

Fijne dag!!
Ger