Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 6 december 2012

Fotografica


Vorige week moest ik in Amsterdam zijn, in de Muiderkerk om precies te zijn. Tegenover deze kerk is het Tropenmuseum. Omdat ik iets te vroeg was en ik toch over een museumjaarkaart beschik ben ik er even binnengelopen.

Tot mijn verbazing kwam ik daar deze jongen tegen. Dát is nu precies zoals ik het mij voorstel. Met als voorbeeld de foto op de achtergrond, die waarschijnlijke met een dergelijke camera is gemaakt. Zo deden we dat in de workshop een paar weken geleden bij Norman Post ook. En zo wil ik het binnenkort thuis ook gaan doen. Ik weet alleen nog niet waar ik zo'n Papoea-bootje kan vinden.

2 opmerkingen:

Ger zei

Misschien een mooi tijdverdrijf voor de lage winteravonden:boomstam uithollen...

.....weer eens iets anders dan boompje planten;-)

Interessant is het wel, jou plan, terwijl er dagelijks tig foto's met de smartphone gemaakt worden ga jij bijna terug naar af.

Succes en fijne dag!!
Ger

HankyPanky zei

Had het aan Feike gevraagd.....die had er vast wel eentje voor je mee willen nemen!
Grt
Henk