Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 4 december 2012

Morgenstond


Toen ik gisterenmorgen opstond was de lucht helder rood gekleurd. Ik haastte mij met mijn camera naar de bovenste verdieping van het huis om een paar plaatjes te schieten. Het leek me ook een prachtige gelegenheid om er even op uit te trekken. Naar de hei, of zo.

Toen ik vijf minuten later weer beneden kwam, was de lucht asgrauw. Een half uur later sneeuwde het. Maar ook dat verdween, waarna het begon te regenen. Zo snel kan het gaan.
De boodschap is duidelijk: geniet van het moment, het leven is zo voorbij.

2 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Dit is wel een érg mooi plaatje, Adri. Ja, dat is zo, als je iets moois ziet in de natuur moet je opschieten om er van te genieten. Groetjes, Joke

Ger zei

Dag Adri,

Die mooie ochtendlucht was voor jou gisteren zo'n moment.....en nu voor mij bij het kijken naar je foto.

Ben het helemaal met je eens dat het leven snel gaat en het lijkt nog sneller te gaan naarmate je ouder wordt.
Maar ik sta niet bij elk geniet moment stil bij die gedachten want dat zou voor mij betekenen dat ik op mijn laatste benen loop wat genieten betreft....en zeg nou zelf....dan is de lol er snel van af met dat idee in je achterhoofd;-)


Fijne dag!!
Ger