Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 1 december 2012

Sissinghurst Castle


Om het verhaal van deze week over de toren van "Sissinghurst Castle" af te maken ben ik u nog deze foto verschuldigd.

De toren staat los van het hoofdgebouw en lijkt speciaal te zijn gebouwd om van boven een goed zicht te hebben op de tuin en de omgeving.
Ik het gedeelte middenin zijn "werkkamers" ingericht. Uiteraard met veel (tuin)boeken. Maar ook met veel tekeningen en plattegronden van de tuin.

Bovenop is een plateau waar je kunt genieten van het fraaie uitzicht.

3 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Het is jammer dat het in Engeland zo vaak slecht weer is, want wat is dit allemaal mooi. Ik heb op de tuinenreis ook enorm genoten van Sissinghurst. Prachtige foto, Adri. Ik kan weer even terug denken aan hoe mooi het er was. Fijn weekend. Groetjes, Joke

Kees zei

Hallo Adri, prachtige foto, prachtige toren. De tuinen ja dat is Engeland.
Groet Kees

Ger zei

Dag Adri,

Het lijken mij prachtige tuinen en helemaal 'n traktatie om vanuit de hoge toren over het gehele landschap te kunnen kijken.

Fijne zondag....en wie weet een witte wereld bij het opstaan.

Hartelijke groeten,
Ger