Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 21 december 2012

Winter


Ik heb even geaarzeld of ik vandaag aandacht zou schenken aan de mogelijkheid dat vandaag de wereld vergaat, zoals voorspeld door de Maya-kalender.

In dat geval zou dat tevens mijn laatste bijdrage op dit Blog zijn. Zou ik afscheidswoorden moeten bedenken, etc. Afgezien van het feit dat ik in dat laatste niet zo goed ben, heeft dat natuurlijk ook helemaal geen zin, want als we allemaal vergaan is de kans dat u dat dan zou lezen ook niet zo groot.
Maar, ik wil het ook eigenlijk helemaal niet. Ik geniet nog steeds van het leven. Van de natuur en van de mensen om mij heen. En als je dat stelletje op deze foto ziet is daar toch alle reden toe? Dus wat mij betreft gaan we nog even door.

Vandaag begint de winter, de astronomische winter zoals dat netjes heet, en wel om 12.12 uur volgens het KNMI. Het is de kortste dag, dat wil zeggen dat de dagen na vandaag weer gaan lengen. Het was weliswaar heel kort, maar we hebben begin december al even kunnen genieten van de winter. Zaterdag 8 december, een prachtige middag bij de schaapskooi in Ermelo. Een dik pak sneeuw. Zonnetje erbij. Wat wil je nog meer? Ik wens u en mijzelf nog heel veel fijne dagen!

1 opmerking:

Ger zei

.....Begin jij nu ook al over die Maya-kalender....;-)

Kan geen TV zender opzetten of krant opslaan of ik kom het tegen...

Kan en wil het niet meer horen...
leef nu en niet in een tijd dat men in dergelijke onzin geloofde.

Hoeveel mensen raken door dergelijke berichten nog verder van het padje dan dat ze al waren, zelfs bij 'n Burgervader slaan de stoppen door...

Geniet jij maar lekker van dat kleine spul en de sneeuw.

Ach..wat is nieuws..wat is een krant..
morgen wordt er de vis weer ingepakt.

Fijn weekeind!!
Hartelijk dank voor je fijne reactie!!
Ger