Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 29 januari 2013

Einde van de vorst


Gisteren heb ik, net als iedereen waarschijnlijk, de hele avond naar de berichtgeving over de troonsafstand van Koningin Beatrix gekeken.

Ik heb dus nauwelijks tijd gehad om na te denken over een tekst bij deze foto. Maar misschien zijn hier niet zoveel woorden bij nodig. De foto spreekt voor zich.

Bovendien is dit ijs inmiddels allemaal weg, en is dit "vorstelijke" plaatje dus al geschiedenis. Zoals straks ook de regeerperiode van Beatrix geschiedenis zal zijn.

We wachten geduldig op een nieuwe "vorst-periode".

2 opmerkingen:

Hennie. zei

wauw mooie foto's

Ger zei

Als er geen weer meer is.... waar zouden mensen dan over moeten praten....
of misschien kan ik beter zeggen klagen...
te koud,te nat,te guur,te veel sneeuw,
te weinig ijs om veilig te kunnen schaatsen,te donker om mooie foto's te kunnen maken...enz.enz. ;-)

Ben er al wel achter dat de troonsafstand van onze Vorstin voor nieuwe gesprekstof zorgt....

Rest mij nog te zeggen dat ik het een mooie foto vind!!

En dat ik veel waardering heb voor de manier waarop koningin Beatrix sinds haar aantreden invulling heeft gegeven aan het koningschap.

Groeten,
Ger