Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 23 februari 2013

Motorbeurs


Ik kan tot mijn spijt even niet de tijd vinden om naar de motorbeurs in Utrecht te gaan.
Nu heb ik ook niets nodig, dus, zo wordt mij voorgehouden door mijn alter ego: wat zou je daar dan moeten zoeken?

Nou niks, gewoon, even kijken, gewoon, of er nog wat nieuws is, of zo,
gewoon, even kletsen met mensen die ook een beetje motorgek zijn, gewoon, foldertjes verzamelen over motorvakanties, en zo...
Heb je dáár dan wel tijd voor?
Uh.., nee, maar dan máák ik er tijd voor, uh.., en dan mag je mee. Okee? Okee!

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Ik zou zeggen DOEN!!!

Maar jij/jullie hebben de beslissing al genomen om te gaan,jij bent het wel erg snel eens met je alter ego....teken dat jij er heel graag heen wilt;-)

Amuseer je en fijn weekeind!!
Ger