Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 18 april 2013

Verdieping


Het kost even wat tijd om me verder te verdiepen in het gedachtegoed van Erasmus. En eerlijk gezegd heb ik die tijd nu even niet.

Ik kan natuurlijk wel zeggen dat hij humanist is en dat hij zijn leven lang een pleidooi heeft gehouden voor verdraagzaamheid en dat hij een groot belang hechtte aan goed onderwijs voor kinderen (omdat hij dat zelf waarschijnlijk in die tijd niet heeft genoten, of zag dat het tekort schoot), maar dan doe ik hem tekort.

Ik hou het voor dit moment daarom maar even bij een foto van een letterlijke verdieping, namelijk die in het gebouw Arti Legi in Gouda. Dit is tenslotte een Fotoblog. Ook mooi, toch?

1 opmerking:

Ger zei

Het is veel meer dan dat het lijkt....

zoals DEP speelde met verdieping en licht....zó speelde jij met het maken van de foto,goed gezien.

Morgen ander kleurtje?

Weet niet of jij er wel aan toe komt om dit te lezen tussen alle drukte door.....maar ik wil je een fijne dag wensen.

Ger