Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 23 juli 2013

Avondrondje


Ik zag ze vóór mij fietsen op de dijk van het Randmeer en zag onmiddellijk de foto in mijn hoofd.

Het ging mij te ver om ze aan te houden en te vragen of ze even terug wilden rijden voor mijn foto. Ben dus vlug doorgereden met de auto en heb ze verderop opgewacht. Tot ik ze precies op de plek had die ik wilde.
Ze zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, tenzij ... ú het bent of iemand die u herkent en hen er op attendeert. Dan ontvangt u, of ontvangen zij van mij een gratis afdruk.

5 opmerkingen:

Ger zei

Jammer.....wij zijn het niet...

Het zou wel geweldig leuk zijn voor het fietsende stel wanneer ze deze fantastische foto in ontvangst konden nemen.

Hartelijke groet,
Ger

Joke (Jokes Camera) zei

Dit is wel een superfoto, Adri. Erg mooi gedaan. Groetjes, Joke

Digi-Irma zei

Echt een geweldige foto, heel goed dat je bent terug gereden.
Het is een TOP foto.
Groetjes Irma

Josien zei

Dit is grote klasse! Wat heb je dat fantastisch voor elkaar gekregen. De foto verdient aandacht van velen.

Wietske Otter zei

Prachtige foto zo met dat silhouet. Precies op het juiste moment genomen!
groet, Wietske