Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 11 juli 2013

Nostalgie


Nostalgie is volgens de online encyclopedie zoiets als "een smachtend verlangen naar iets wat je kwijt bent geraakt".

Vaak gaat het om mensen in den vreemde die verlangen om terug te keren naar hun eigen land of naar hun eigen huis. Maar ik denk dat het toch ook andersom kan. Althans zo voelt het bij mij als ik terugdenk aan Wales.
Maar, genoeg daarover. Het gewone leven is allang weer begonnen. Ik denk dat het tijd wordt voor wat anders. Ik weet nog niet wat, maar dat komt nog wel.

1 opmerking:

Ger zei

Ken dat gevoel na terugkeer van vakantie,
alhoewel ik in best veel landen geweest ben, is bij mij maar een land waar ik bij thuiskomst een soort van heimwee gevoel heb,of is fernweh misschien een betere omschrijving?

Zou als ik jou was maar niet te lang naar deze foto kijken,kan het gevoel om terug te keren alleen maar versterken.

Fijne dag en sterkte;-)
Ger