Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 16 oktober 2013

Butsen en deuken


Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met vliegtuigen. Ik begrijp ook die vliegtuigspotters niet, die de hele dag alleen maar gegevens zitten te noteren van vliegtuigen die aan- en afvliegen.

Als ik al die butsen en deuken zie op zo'n toestel dan denk ik alleen maar: hoe is het mogelijk dat dat allemaal veilig in de lucht kan blijven hangen.
Maar ja, zo heeft iedereen zijn "ding", zullen we maar zeggen. Ik ben gewoon vergeten te noteren welk toestel dit is.

1 opmerking:

Ger zei

Nou Adri ik heb wel iets met vliegtuigen,zodra het lampje Fasten Your Seat Belts gaat branden,het toestel over de baan gaat taxiën, mijn rug tegen de rugleuning gedrukt wordt door de enorme snelheid,ik voel dat we los zijn van de grond,kijk ik door het raampje naar beneden met de gedachte; weer een reis waarin we hopelijk veel zullen zien en ontdekken.

En die oude kisten zoals op jou foto daar kan ik óók warm voor lopen....met butsen en al!!!

Fijn weekeind!!
Ger