Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 3 februari 2014

Landschap en Natuur


Toen ik startte met dit Blog heb ik mij voorgenomen de foto's in te delen in categorieën.

Ik heb daarbij een indeling gebruikt die je wel vaker tegenkomt: Landschap en Natuur, Steden en Architectuur, Macro en Close-up, Personen, Abstract en dan blijft er nog een groep over van weet-niet, ofwel Diversen. Achteraf blijkt deze laatste groep het grootst te zijn. Goede tweede is de categorie Landschap en Natuur. Ik fotografeer graag buiten.
Vorige week was ik onverwacht in Groot-Ammers, Alblasserwaard, aan de Lek. Prachtig. Ook in deze tijd van het jaar.

1 opmerking:

Kees zei

Hallo Adri, inderdaad ook dat is een prachtige omgeving, vooral de uiterwaarden langs de rivier vind ik altijd boeiend. Echt Hollands. Mooie foto Adri. Groet Kees