Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 6 februari 2014

Personen


Personen fotograferen is ook één van de lastige opdrachten. Portretten maken is een hele uitdaging. Vooral om iemand er zo natuurlijk en ongecompliceerd mogelijk op te krijgen.

Als je op straat loopt wil je bovendien niet ongevraagd fotograferen. Ik wil me niet opdringen door speciaal toestemming te gaan vragen.
Soms hoeft dat geen probleem te zijn, zoals bij deze spelende kinderen in het Township in bij Hermanus, Zuid Afrika.

Overigens maak ik natuurlijk wel veel foto's van de personen in mijn directe omgeving. Van alle foto's die ik maak zijn die het meest waardevol. Maar die komen in het familiealbum en niet op dit Blog.

2 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Adri, Zwart wit blijft toch ook mooi.
Groet Kees

Ger zei

Plezier hebben die meisjes er in elk geval in,dat straalt van de foto af.

Of ze ooit ontdekt zullen worden als fotomodel....
het zou hen wellicht meer kansen bieden dan wanneer zij hun leventje slijten in het Township....

Groet,Ger