Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 20 mei 2016

Opgewekt in de regen

Deventer, mei 2016. Nikon Coolpix S9900; Nikon 30x ED VR 4.5-135 mm f/3.7-6.4; 4 mm; f/3.7; 1/80 sec; ISO 125
Ik weet niet hoe het weer zal zijn dit weekend. De vooruitzichten waren dramatisch toen ik dit Blogbericht maakte en vooruit keek naar mijn korte motorvakantie in de Harz. Ik hoop maar dat het meevalt want anders wordt het wel afzien om al die bochtjes te gaan rijden. Maar goed, ik kan er niks aan veranderen. En als het tegenzit zal ik denken aan mijn goede vriend die ondanks alle tegenslag opgewekt blijft, ook in de regen.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Wanneer ik zou kunnen gaan toeren in de Harz zou ik een vreugde dansje maken.

Zal voor je duimen en de regen die hier op dit moment valt vasthouden.

Prettige kilometers en heel fijn motorweekeind!!!

Groet, Ger