Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 27 juli 2016

Bijna uit

Anglesey Abbey, juli 2016. Nikon D800; AF-S Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED IF; 38 mm; f/4; 1/30 sec; ISO 1600; +0.3
Het boek over Engeland is bijna uit. Dat wil zeggen, de vakantie zit er bijna op. Maar veel is er nog niet gezegd en getoond over deze fantastische reis. Zoals deze belevenis in Anglesey Abbey bij Cambridge. Een soort Downtown Abbey-ervaring, inclusief een kijkje in de keuken en een gesprek met één van de "maids".

3 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Vast een mooie en interessante vakantie om op terug te kijken.
Nou had ik jou in zo'n deftig vertrek minstens verwacht in groen fluwelen kamerjas met butler op de achtergrond ;-)

Hoop dat jij ook foto's nam tijdens kijkje in de keuken.
Ging het gesprek daar soms over pottage?
Wel een mooie benaming die al dateert uit de middeleeuwen voor een stevig eenpotsgerecht.
Wij konden er gewoon weer poosje tegen na zo'n maaltijd en je hoeft er absoluut niet aan te twijfelen of je je dagelijkse portie groenten binnen hebt.

Fijne dag nog,
Ger

Adri zei

😊 Die kamerjas van mij is al zo versleten, die durfde ik dsar niet eens meer aan.
Ik heb inderdaad een paar foto's van de keuken. Bij gelegenheid zal ik ze laten zien. Het gesprek met de "maid" ging overigens voornamelijk over de Brexit die haar heel hoog zat. Zij was het er absoluut niet mee eens en maakte zich grote zorgen. Voornamelijk voor wat dat voor de jeugd zou gaan betekenen. Haar kinderen voelen zich Europeaan!

Mirthe Duindam zei

Als een echte Lord te midden van zijn boeken...