Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 10 september 2016

Vijftig jaar Jostiband

Ziggo Dome, Amsterdam, september 2016. Nikon Coolpix S9900; Nikon 30x ED VR 4.5-135 mm f/3.7-6.4; 4 mm; f/3.7; 1/20 sec; ISO 1600
Maandag j.l. had ik het voorrecht gast te mogen zijn bij het vijftigjarig bestaan van de Jostiband in de Ziggo Dome in Amsterdam. Afgezien van het feit dat het natuurlijk fantastisch was om dit festijn mee te vieren, was het voor mij de eerste keer dat ik in de Ziggo Dome was. Ook een belevenis.

De Jostiband speelde voor een uitverkochte Ziggo Dome. Artiesten als Guus Meeuwis, Gerard Joling, René Froger en Ellen ten Damme verleenden hun medewerking. Verder waren er de harpist Remy van Kesteren en de winnares van The Voice of Holland 2016: Maan. Ik denk dat ik over de Jostiband niet zoveel hoef te vertellen. Er is de laatste tijd genoeg publiciteit over geweest. Zelfs onze Koning Willem Alexander was aanwezig.
Voor wie een indruk wil krijgen van dit evenement vertel ik graag nog even dat er een TV-uitzending van is gemaakt die op 10 september, vandaag dus, op NPO-2, om 20.30 uur wordt uitgezonden.

Geen opmerkingen: