Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 23 mei 2017

Abstract

Lauwersmeer, mei 2017. Nikon D800; AF-S Micro Nikkor 105 mm f/2.8 G VR ED IF; f/8; 1/500 sec; ISO 800
Even iets heel anders. Hoewel ik aangekondigd heb dat ik ook een categorie Abstract heb ingesteld valt me op dat ik daar weinig foto's in plaats. Dat zegt waarschijnlijk iets over mijn manier van kijken.
Tijdens onze natuurwandeling in het Lauwersmeergebied kwam ik deze mos-structuur tegen op een steenblok. Abstract, vindt u ook niet?

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Voor mij is dit heel duidelijk Groot dooiermos.

Mossoorten kunnen allerlei grillige vormen en kleuren aannemen tijdens de groei,zal hoofdzakelijk van de ondergrond afhangen waarop het groeit en de zon of schaduw kant.

Prachtige foto is het in elk geval!!!

Fijne dag,Ger