Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 25 juli 2017

Bedankt


Ik had vandaag een mooi bloemetje willen plaatsen voor mijn trouwe fans. Een mooi bloemetje uit Sissinghurst. Maar ik moet helaas constateren dat de kwaliteit van de bloemen daar dit jaar ernstig te wensen over liet. De tuinlieden verontschuldigden zich al bij de ingang van de Garden dat de maand juni in Engeland uitzonderlijk droog is geweest. Delen van de tuin waren zelfs gesloten. Je kunt het je haast niet voorstellen: Engeland en té droog.
Maar desondanks een welgemeende dank voor al mijn trouwe volgers en van de reacties op mijn Blogberichten!

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Of de recent optredende hittegolven,droogtes en hevige stortregens in Europa een direct gevolg zijn van door de mens veroorzaakte klimaatverandering....... dan zitten we nou met de gevolgen,bosbranden door droogte enerzijds en overstromingen door hevige slagregens anderzijds.

Maar je geschonken bloemetje is in elk geval nog heel mooi,dankjewel.