Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 13 juli 2017

Sfeer

Knockgroghery, juli 2017. Nikon D800; AF-S Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED IF; 48 mm; f/8; 1/2000 sec; ISO 800
Ik was nogal onder de indruk van de foto van het bootje van gisteren bij het Lough Ree waar wij kampeerden. De andere morgen ben ik om 05.00 uur opgestaan om de foto nog een keer te maken, zo mogelijk bij de zonsopkomst. Maar helaas, ik heb de zon niet zien opkomen, het was bewolkt. Maar heb wel anderhalf uur heerlijk gewandeld in alle stilte, waarna ik om 7.30 uur deze foto maakte.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Heel indrukwekkende foto!!!

Kan me bijna niet voorstellen dat de opkomende zon wanneer die wel geschenen had hier nog iets extra's aan toe had kunnen voegen.

Niks meer aan doen dan er vergroting van maken en aan de muur hangen.

Groet,
Ger