Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 24 augustus 2017

Ins Blaue hinein

Putten, juli 2017. Nikon D800; AF-S Micro Nikkor 105 mm f/2.8 G VR ED IF; f/8; 1/160 sec; ISO 400
Ik heb even overwogen om de foto om te draaien, vanwege diezelfde Volkswijsheid van gisteren: "Een spin die naar boven kruipt brengt ongeluk."
Maar ja, daar heb ik duidelijk geen behoefte aan. Ik vind dit eigenlijk wel een hemels beeld, terwijl ik niets anders heb gedaan dan het camerastandpunt te wijzigen, waardoor de mooie blauwe magnolia die er achter staat in beeld verschijnt en als achtergrond dient.
En zo redeneer ik maar een beetje in het wilde weg. Ins Blaue hinein, heet dat bij onze Oosterburen.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Wat de tekst bij je mooie kruisspin foto's betreft heb je niet zomaar voor de vuist weg zitten tikken......
er is wel degelijk over nagedacht.

Fijne dag,
Ger