Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 6 april 2018

Daar zit muziek in!

Arnhem, april 2018. Sony Cybershot DSC-RX100 III; Zeiss Vario-Sonnar 8.8-27.7 mm f/1.8-2.8; 9 mm; f/11; 1/160 sec; ISO 400
Ik heb ooit eens het (overmoedige) voornemen gehad om zo'n orgeltje zelf te gaan bouwen op het moment dat ik met pensioen zou zijn. Ik heb er sinds vorig jaar nog niet de tijd voor gehad om er überhaupt over na te denken. Het schoot mij weer te binnen toen ik deze man zo enthousiast zag draaien aan zijn orgel.
Het kriebelt wel een beetje. Maar ja, wat voor andere leuke dingen moet ik daarvoor dan laten schieten? Een luxeprobleem.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Het leven van de meeste mensen bestaat uit keuzes maken.........
maar die zijn niet altijd leuk of prettig maar zorgelijk en pijnlijk

Jij verkeerd zo te lezen in de gelukkige omstandigheid dat het moeilijk kiezen is uit veel plezierige bezigheden,
denk dat menig mens graag in jou schoenen zou willen staan al was het maar voor een dagje.

Fijn voorjaarsweekeind gewenst,
Ger