Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 7 september 2018

500.000


Het is me eerlijk gezegd een beetje ontgaan. Maar vorige maand ben ik met dit Blog de grens van 500.000 pageviews gepasseerd.
Op 10 februari 2009 postte ik hier het eerste bericht. Sindsdien zijn er 2892 berichten gevolgd. Met een onderbreking van ongeveer een jaar in 2014 heb ik iedere dag een foto gemaakt, of uitgezocht uit mijn archief, zodat ik iedere dag plezier zou beleven aan mijn hobby. Door hem via dit Blog te delen met anderen hoopte ik dat ook anderen daarvan zouden kunnen meegenieten.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zo lang zou volhouden.

Dank aan alle bezoekers, trouwe fans, stamgasten maar ook de toevallige voorbijgangers. Ik ben u allen zeer erkentelijk voor de belangstelling en voor alle reacties die ik in de afgelopen jaren kreeg.
Ik heb voor deze gelegenheid een foto uitgezocht uit 2013 om het met u te vieren.

2 opmerkingen:

Bill zei

A wonderful composed photo. Congrats on reaching a big milestone, it's quite impressive. Glad you enjoy sharing your part of the world with us.
Thank you!

Adri zei

Thank you Bill. On my turn I enjoy looking at your photo's of Ireland every day. I remember Donegal as the most beautiful part of Ireland. Thanks for sharing it!