Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 17 april 2017

Tweede Paasdag

Biddinghuizen, april 2017. Sony Cybershot DSC-RX100 III; Zeiss Vario-Sonnar 8.8-27.7 mm f/1.8-2.8; 9 mm; f/4.5; 1/800 sec; ISO 400
Ik geloof dat ik een nieuwe hobby heb ontdekt voor na mijn pensioen. Ik moet er nog even over nadenken, maar de oefenvluchten die ik van de kinderen kreeg voor mij 65e verjaardag waren in ieder geval spectaculair. Ik weet inmiddels al hoe die metertjes werken: links: bijna 100 km/uur; midden boven: boven de nul, dus we stijgen; rechts: 445 m hoogte. Skyhigh!
Ondanks mijn latente hoogtevrees voor herhaling vatbaar!

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Dit mag je met recht noemen in vogelperspectief.

Weer eens wat anders dan toeren op de motor..........
.........maar stoer is het beiden;-)

Fijne Tweede Paasdag.