Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 29 juli 2012

Goedemorgen


Goedemorgen.

Na drie weken Zuid-Engeland zijn we dit weekend weer teruggekeerd op de basis. Een geweldige ervaring en vele foto's rijker.

Laat ik maar beginnen met de zonsopkomst boven Dover afgelopen donderdag. We keken vanaf de camping uit over het Kanaal en konden Frankrijk aan de overkant zien liggen. Even had ik gehoopt dat ik 's morgen om 05.13 uur de zon uit het water zou zien opkomen, maar dat bleek een misrekening. De White Cliffs zaten in de weg.
Desondanks een prachtige belevenis. En toen ik er toch uit was heb ik gelijk maar een heerlijke ochtendwandeling gemaakt over de kliffen.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Denk dat dit niet het einde is.....;-)
.....maar het begin van een aantal prachtige foto's van jou hand en camera..., gemaakt tijden die 3 weken vakantie, waar jullie vast op een heel mooi plekje verbleven mét uitzicht....

Ben heel benieuwd wat er nog meer voor moois gaat komen aan foto's.

Lieve groeten,
Ger

Adri zei

Dag Ger,

Bedankt voor al je trouwe bezoekjes in de tijd dat wij weg waren.
Ik heb inderdaad veel foto's gemaakt. Het is nu de kunst om de mooiste te selecteren. Negentig procent kan zo weg, maar dan blijven er nog 250 over.

Lekker nog even nagenieten dus.

Hartelijke groet,
Adri