Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 30 november 2012

Down to Earth


Ik geloof dat ik gisteren toch wat hoog van de toren geblazen heb. Mij op één rij willen stellen met Greta Garbo, Clark Gable, Koning Alfonso XIII, etc. Ik moet er niet aan denken!

Ik weet niet wat mij mankeerde. Het zal de leeftijd wel zijn. Nee, ik geloof dat het tijd wordt om weer terug te keren op aarde, down to earth, doe maar gewoon.
Ik ben tevreden met mijn tien jaar oude Toyota. Als ik moet kiezen, dan heb ik liever een mooie camera dan een mooie auto.
Overigens is dit de trap van "The South Foreland Lighthouse", de vuurtoren bovenop de White Cliffs of Dover. Je ziet hem al van verre staan. Afgelopen zomer hebben we de moeite genomen om hem eens van dichtbij te bekijken. Beslist de moeite waard.

Geen opmerkingen: